Kamis, 19 November 2015

Getaran Tenaga dan Masa Depan Perubatan Dianggap

Getaran Tenaga dan Masa Depan Perubatan Dianggap

Kita semua tahu bahawa "tenaga getaran" dalam sel-sel manusia di dalam badan kita, adalah sangat penting untuk kesihatan kita, sistem imun, dan kekuatan organ-organ penting kami. Pencemaran frekuensi gelombang mikro dan lain-lain perkara itu boleh menyebabkan kanser, virus untuk berkembang, dan juga membawa kepada penyakit. Tidak lama dahulu, saya telah membincangkan masa depan perubatan dan tenaga getaran dengan seorang kenalan, salah satu yang ingin menyertai gaya Internet pemikir.

Malah, pada Tank Think ini mereka tidak melakukan banyak perkara agama era baru di sana, tetapi secara peribadi, saya mahir dalam kajian perkara itu, bukan sebagai peserta, tetapi sebagai pemerhati. Jadi, saya ditawarkan untuk memulakan perbualan mengenai topik itu. Dan, saya ditanya sama ada mereka pernah baca mengenai Zapping getaran sel-sel lemak, terdapat sebuah syarikat Israel yang membuat apa-apa mesin, ia mengelakkan organ-organ dan zaps penting (implodes sel-sel lemak) dan ia kedengaran menarik sekali.

Realitinya adalah - saya benar-benar percaya bahawa perubatan tenaga getaran akan menjadi satu industri yang besar di masa depan, dan saingan gen terapi, dan buatan nano-sel. Saya rasa orang Singularity, Kurzweil, dan futuris lain memandang ke arah yang salah, tetapi terdapat banyak persaingan teknologi yang merupakan satu perkara yang baik. Perubatan getaran jauh akan mengubah pengalaman hidup manusia, tenaga kehidupan, dan umur panjang juga, mungkin merevolusikan Big Pharma dan teknik perubatan semasa, yang hanya merawat.

Kenalan saya adalah orang yang baru umur rohani dan sesungguhnya menghampiri topik ini dari perspektif yang lebih daripada satu yang saintifik. Jadi, saya bertanya kepadanya; "Adakah anda mengambil berat sedikit dengan pandangan positif Terlalu Banyak? Maksud saya untuk hidup pengalaman hidup dengan cara yang seimbang sepenuhnya, yang adalah apa yang kebanyakan daripada usia baru, dan purba teknik alternatif mencadangkan keseimbangan itulah yang penting dan lagi , tanpa negatif, kira-kira yang benar-benar berubah. "

Mengapa? Bagaimana pula hujah bahawa 'pengalaman hidup "perlu hidup dalam penuh;.. Rasa sakit, kesedihan, dan kegembiraan dan gelak ketawa Tanpa rangkaian penuh, individu yang tersasar ke atas semua yang boleh didapati Jadi, mari kita menangani isu perubatan getaran dari luar alam baru-umur rohani, jika tidak ia akan menjadi sampingan dikesan sebagai teori atau wackos.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar